Nå som gamle serier har OL-pause har jeg benyttet sjansen til å sjekke ut nye serier. Noen er helt nye, andre er bare nye for meg. De siste ukene har det gått i:
- Banshee
- Bitten
- Black Sails
- Band Of Brothers
- The Pacific
- Jericho
- True Detective
Noen er bedre enn andre, men ingen har vært veldig ille ennå.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar